قهوه‎خانه‎ی عموفرزاد

قهوه‎خانه‎ی عموفرزاد

زیاده عرضی نیست که جسارت هم اندازه ای دارد...


لوگوی بالا از اینجاست: http://watchthis.ir/2013/03/08/tea-under-the-snow/

طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۱۲ دی ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ب.ظ

عیناکِ

حدیثک سجادةٌ فارسیه..
و عیناک عصفورتان دمشقیتان..
تطیران بین الجدار و بین الجدار..
و قلبی یسافر مثل الحمامة فوق میاه یدیک،
و یأخذ قیلولةً تحت ظل السوار..
و إنی أحبک..

سخن گفتنت همچون فرش پارسی،

و چشمانت گنجشگکانی دمشقی هستند،

که بین دیوارها می پرند

و قلب من مانند کبوتری روی دستانِ همچون آب تو پرواز می کند

و دمی زیر سایه ی دستبندت می آساید

و من دوستت دارم...

-نزار قبانی-

اینجا


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۲

نظرات  (۴)

۱۲ دی ۹۳ ، ۱۴:۱۲ برف دونه
شعر قشنگی بود
من عاشق زبان عربی ام :)

پاسخ:
نزار قبانی در زمینه شعر عاشقانه از سرآمدان معاصر است.
تو این عکس، این کبوتر ها که رو تیر برقن ؛) یه عکس میذاشتین که کبوتراش رو دستی، ابی، حداقل گنبدی باشن :)
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۸ ...:: زرافه ::...

دعینی أصبُّ لک الشای،

أنتِ خرافیّة الحسن هذا الصباح،

وصوتکِِ نقشٌ جمیلٌ على ثوب مراکشیَّه

عقدکِ یلعبُ کالطفل تحت المرایا..

ویرتشفُ الماء من شفة المزهریّه

دعینی أصبُّ لک الشای، هل قلتُ إنی أحبُّک؟


...

بگذار برایت چای بریزم

تو افسانه ی زیبایی هستی در این صبحگاهان

و صدای تو نقاشی زیبایی بر لباس زن مراکشی است

و گردن بند تو چون کودکی زیر آینه ها بازی می کند

و لب تر می کند از لبه ی گلدان

بگذار برایت چای بریزم. آیا گفتم که دوستت دارم؟

...

پاسخ:
عالی آقا. عالی.
ای ول داری عمو فرزاد.
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی