قهوه‎خانه‎ی عموفرزاد

قهوه‎خانه‎ی عموفرزاد

زیاده عرضی نیست که جسارت هم اندازه ای دارد...


لوگوی بالا از اینجاست: http://watchthis.ir/2013/03/08/tea-under-the-snow/

طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۶ ق.ظ

نه مانند کلماتی دیگر

یُسمعنی.. حـینَ یراقصُنی / کلماتٍ لیست کالکلمات

یأخذنی من تحتِ ذراعی / یزرعنی فی إحدى الغیمات
...
و أنا کالطفلـةِ فی یـدهِ / کالریشةِ تحملها النسمـات
...
یخبرنی أنی تحفتـهُ / و أساوی آلافَ النجمات

و بأنی کنـزٌ و بأنی / أجملُ ما شاهدَ من لوحات


در گوشم زمزمه می‌کند -در حالی که با من می‌رقصد- کلماتی که مانند هیچ کلمه‌ی دیگری نیستند

مرا از زیر بازوانم می‌گیرد و در ابرها می‌نشاندم

و من مانند کودکی در دستانش هستم، مانند پری که در آغوش نسیم رهاست

به من می‌گوید که شاهکاری هستم، که با هزاران ستاره برابرم

و اینکه مانند گنجی هستم، و اینکه از تمام تصویرهایی که دیده است زیباترم ...


-نزار قبانی-

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۸

نظرات  (۱)

۲۸ اسفند ۹۴ ، ۰۱:۱۷ پریســـآتیـــــس : )
شاهکاری هستم که با هزاران ستاره برابرم :)
حتی شایدم بیشتر ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی