قهوه‎خانه‎ی عموفرزاد

قهوه‎خانه‎ی عموفرزاد

زیاده عرضی نیست که جسارت هم اندازه ای دارد...


لوگوی بالا از اینجاست: http://watchthis.ir/2013/03/08/tea-under-the-snow/

طبقه بندی موضوعی
سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۱۹ ب.ظ

چونی بی من؟

ای همدم روزگار چونی بی من؟

ای مونس و غمگسار چونی بی من؟

من با رخ چون خزان، خرابم بی تو

تو با رخ چون بهار، چونی بی من؟

-مولانا-


عکس از اینجا

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۷
عموفرزاد

شعرهایش

نظرات  (۵)

۲۸ اسفند ۹۲ ، ۲۲:۱۰ ...:: زرافه ::...
like
like
۰۷ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۳۵ طومار حمایت از مسیح بحرین
دوست دغدغه مند من، امضا کن و نشر بده...

"حمایت از مسیح بحرین..."
http://isa-bahrain.mihanblog.com/

کد لوگوی حمایتی طومار در حاشیه ی وبلاگ فوق قرار داده شده است

حرف از "بهار" میزنی؟!
پاسخ:
کماکان، زنده باد بهار!
هر چند گفتن از بهار کلیشه شده، ولی جالب اینجاست که بعد از این همه سال هنوز خود بهار کلیشه نشده.
چقدر با نوای همراه با سازش دلم گرفت و رها شد دوباره...
--------------------
تک بیت! پلاک خانه تان، فوق العاده بود:
زیاده عرضی نیست که جسارت هم اندازه ای دارد...
پاسخ:
لطف عالی مستدام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی